شرکت چینی Kon از اپل شکایت کرد

0

شرکت چینی Kon از اپل شکایت کرد

این طور که پیداست بسیاری از شرکت ها با موفقیت چشمگیر اپل می خواهند به هر بهانه ای از آن شکایت کرده تا غرامتی کسب کنند و موجب ضرری برای این شرکت کوپرتینویی شوند.

پس از جنجال های دعوا میان کوآلکام یا سامسونگ و اپل، به تازگی یک شرکت چینی به نام Kon تصمیم گرفت شکایتی از این شرکت بزرگ فناوری داشته باشد.

این شرکت به دلیل شباهت لوگو اپ استور و کمپانی آن تصمیم گرفت شکایتی داشته باشد تا نه تنها از سوی اپل عذرخواهی را شاهد باشد بلکه غرامت هنگفتی بدست آورد.

برنامه Kon مشخص نیست چگونه است و دادگاه نیز چه حکمی صادر می کند.

از این رو تا زمان اعلام حکم نمی توان مشخص کرد کدام کمپانی به پیروزی می رسند.

شرکت Kon یک تولیدکننده پوشاک در چین بوده و لوگوی آن شباهت کاملی به اپ استور اپل دارد و این لوگو یک مثلثی بوده که به شکل غیرپیوسته طراحی شده است.

در مقایسه هر دو لوگو بسیار شبیه هستند و به نظر می رسد Kon شکایت دقیقی داشته است.

البته مشخص نیست دادگاه رای را به حق کدامیک از کمپانی ها خواهد داد اما اگر اپل الگوبرداری داشته باشد باید غرامتی هنگفت به Kon پرداخت کند.

از این رو باید منتظر ماند تا نتیجه این دعوای به وجود آمده چه خواهد شد و احتمالا وکلای سرسخت اپل در صورت رای به حق نداشتن این شرکت مانع از پرداخت غرامت هنگفت خواهند شد و در مقابل هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد.

به هر حال اطلاعات دقیقی وجود نداشته تا به آن پرداخت و مشخص نیست آیا در آینده دیگر چه دعاوی برعلیه اپل به وجود خواهد آمد که باید در نتیجه آن هزینه پرداخت کند.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

مطالب مرتبط
لامبورگینی از نسخه خاص اونتادور رونمایی کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.