رونمایی از هاچ بک مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۸

0

رونمایی از هاچ بک مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۸

کمپانی خودروسازی آلمانی دایملر، تیزری را از نسل بعدی هاچ بک کلاس A خود ارائه نموده و تایید کرده است که این نمونه اولیه در ۲ فوریه ۲۰۱۸ در آمستردام رونمایی خواهد شد.

تیزر منتشره، آنچه را که ما مدت ها پیش انتظار داشتیم توسط کمپانی دایملر تولید شود نشان می دهد؛ یک هاچ بک کلاس A جدید که به نظر می رسد بسیار تهاجمی تر از مدل قبلی این کمپانی باشد.

با الهام آشکار  از طراحی  کانسپت سدان A و آخرین نسل  CLS ، قسمت انتهای جلویی این هاچبک بی نظیر، تحت تسلط مجموعه ای از چراغ های سه گوش قرار گرفته که به یک پنجره مشبک بسیار بزرگ ختم می شوند.

بدنه بی نظیر هاچ بک مرسدس بنز کلاس A مدل ۲۰۱۸

علاوه بر این، بر روی بدنه این خودرو،  ما شاهد وجود یک جفت ورودی هوای باز طراحی شده و چراغ های روشنایی روز هستیم  که با چراغ های جلو تلفیق شده اند. بیش از ۱۲  ماه  است که مرسدس بنز در حال تست این مدل کاملا جدید از کلاس A می باشد و به نظر نمی رسد که موردی را نادیده گرفته باشد.

در عکس های جاسوسی اخیر، برای ما محرض گردید که این خودروی هاچ بک ، درست مانند سایر وسایل نقلیه خانواده مرسدس، با طرح دو صفحه نمایشی عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر، ما می دانیم که ناوگانی از موتورهای جدید کمپانی مرسدس بنز نیز  با این مدل کاملا جدید در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. این موتورها عبارتند از، موتور بنزینی هفت سیلندر و دیزلی  چهار سیلندر ( بسته به بازار خودرو )، که شامل یک پیشرانه ۱.۳ لیتری توسعه یافته با همکاری اتحادیه رنو-نیسان-میتسوبیشی نیز هستند.

یک موتور.  ۱.۵ لیتری نیز به عنوان یکی دیگر از انتخاب ها موجود است.  به گفته سخنگوی این کمپانی، هر دو نوع پلاگین هیبرید و الکتریکی در حال تولید هستند و قرار است که این مدل جدید،  AMG A35 نامیده شود.    AMG A35 همانند برادر بزرگترش  ، AMG A45 ، دارای توانی بیش از ۴۰۰ اسب بخار خواهد بود و قطعا توان و گشتاوری بیش از نسل قبلی کلاس A کمپانی مرسدس بنز را به نمایش خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط
اینفینیتی کانسپت: نگاهی به مدل مفهومی Q Inspiration

منبع: carscoops

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.