۳ توصیه عملی برای کاهش وزن از دکتر رضا غیاثوند؛ متخصص تغذیه و رژیم درمانی

کاهش وزن

0

۳ توصیه عملی برای کاهش وزن دست یابی به تناسب اندام در طولانی مدت، از دکتر رضا غیاثوند؛ متخصص تغذیه و رژیم درمانی

کاهش وزن و تناسب اندام: اگر در راه کاهش وزن به خودتان خیلی سخت بگیرید خیلی زود هم کم می‌آورید و تسلیم می‌شوید. برای دست یابی به تناسب اندام در طولانی مدت، باید از رژیم غذایی خود لذت ببرید.

۱- از تمام غذاهای مورد علاقه‌تان دست نکشید: اگر در راه کاهش وزن به خودتان خیلی سخت بگیرید خیلی زود هم کم می‌آورید و تسلیم می‌شوید. برای دست یابی به تناسب اندام در طولانی مدت، باید از رژیم غذایی خود لذت ببرید.
در این راستا می‌توانید از راهنمایی‌های یک متخصص تغذیه خوب بگیرید.

اگر در راه کاهش وزن به خودتان خیلی سخت بگیرید خیلی زود هم کم می‌آورید و تسلیم می‌شوید. برای دست یابی به تناسب اندام در طولانی مدت، باید از رژیم غذایی خود لذت ببرید.

۲- غذاهای مصرفی و عملکرد خود را ثبت کنید: حتی روزهای بدی که در آن‌ها افراط و پرخوری کرده‌اید نیز یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود که شما متوجه کارهایی که انجام می‌دهید باشید و رشته‌ی امور به کل از دستتان خارج نشود.

۳- فکر خوبی است که وقتی سایز کم می‌کنید و موفق به کاهش وزن می‌گردید؛ چند لباس جدید متناسب با سایز جدیدتان بخرید. این کار به شما یادآوری می‌کند که به چه چیزی دست یافته‌اید و مانع از آن می‌شود که به راحتی به سایز قبلی‌تان بازگردید.

آشنایی با دکتر رضا غیاثوند:

متخصص تغذیه بالینی و رژیم شناسی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، متخصص تغذیه برتر استان اصفهان در سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به انتخاب سازمان نظام پزشکی، رزرو نوبت: ۰۹۱۴۰۰۳۵۸۴۱

 

اختصاصی وبسایت دانشنامه آنلاین وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

مطالب مرتبط
آرتروز در انسان از پیشگیری تا درمان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.