شاسی بلند جدید استون مارتین دارای توانی معادل ۷۰۰ اسب بخار خواهد بود

0

اس یو وی جدید استون مارتین دارای توانی معادل ۷۰۰ اسب بخار خواهد بود

بر طبق گزارش ها، قدرت پیشرانه هیبریدی اس یو وی تهاجمی آستون مارتین  در آینده می تواند تا ۷۰۰ اسب بخار افزایش یابد.

اولین خودروی الکتریکی کمپانی استون مارتین، خودرویی با آرم  Varekai بود ، اما این کمپانی با ارائه اس یو وی جدید خود تحت عنوان Lagonda مسیر تولید خودروهای الکتریکی خود را ادامه داده است.

این خودروی الکتریکی که به طور چشمگیری از کانسپت الکتریکی قبلی (تصویر) متفاوت خواهد بود، با طیف وسیعی از گزینه های بنزینی و هیبریدی ارائه خواهد شد و بر طبق شایعات به گوش رسیده توانی برابر با ۷۰۰ اسب بخار را ارائه خواهد نمود.

اندی پالمر، مدیر عامل آستون مارتین،  در مصاحبه با خبرگزاری ها بیان نموده است که ما توان تولید یک خودروی کاملا الکتریکی را داریم، اما اکنون تمام برنامه ها مبتنی بر تولید یک خودروی بنزینی و هیبریدی است.

وی افزود: ما در مسیری گام نهاده ایم که در آن باید خودروهای تولیدی خود را با قوانین سختگیرانه ایالات متحده هماهنگ نماییم.

این اس یو وی هیبریدی جدید می تواند با استفاده از پیشرانه ۴.۰ لیتری بی تورو مرسدس ای ام جی، توانی برابر با ۵۰۰ اسب بخار را تولید کند، در حالی که موتور الکتریکی آن نیز می تواند ۲۰۰ اسب بخار اضافی را تولید نماید و در مجموع توان تولیدی این خودرو برابر با ۷۰۰ اسب بخار خواهد بود.

علاوه بر تولید این اس یو وی هیبریدی، استون مارتین قصد دارد خودروی تمام الکتریکی  تحت عنوان Rapide را نیز تولید نموده و روانه بازار کند. این خودرو بر اساس مدل AMR  طراحی خواهد شد که یکی از  سوپر سدان های فوق العاده استون مارتین است، و دارای موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندری می باشد که نیروی خود را از یک موتور تمام الکتریکی می گیرد . این موتور تمام الکتریکی توسط بخش مهندسی ویلیامز F1، طراحی شده است.

مطالب مرتبط
تعویق داد و ستد بین دو شرکت مدیاتک و ZTE

در همین حال، این شرکت تایید کرده است که اولین مدل اس یو وی Lagonda در سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد.

تا کنون جزئیات اندکی در مورد عملکرد و آپشن های این خودرو منتشر گردیده لکن گفته می شود که طراحی ظاهری آن به کانسپت اخیری که توسط این کمپانی طراحی گردیده بود بی شباهت نیست. علاوه بر این جزئیات قیمت نیز در زمان روانه شدن این خودرو به سوی نمایندگی ها اعلام خواهد شد.

۲۰۱۵ Aston Martin DBX concept

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.