آموزش طرز پخت کیک سفید

0

آموزش طرز پخت کیک سفید

مادربزرگم قبلا دستور پخت  یک کیک وانیلی را به من داده بود و من آن را با دستور پخت کیک کره ای لذیذم ترکیب کردم و نتیجه واقعا عالی بود.  کیک کاملا سفیدی که برای روزهای تولد، سالگرد، و ، حتی عروسی ها هم مناسب است. پسرم عاشق این کیک سفید است و برادرم هر سال از من می خواهد تا این کیک خوشمزه را برای تولدش بپزم. دستور پخت کیک سفید من بسیار ساده است.

تنها کافی است که آن را بپزید و بعد از آن در یخچال نگه دارید تا خنک بماند. در حالی که بسیاری از دستور پخت ها از وانیل برای عطر و طعم دادن به کیک استفاده می کنند، ولی من ترجیح می دهم عطر و طعم کاملا تخم مرغی به کیک بدهم و در عین حال کیک م هنوز کاملا سفید باشد. برای روی کیک، من از خامه زده شده مخصوص شیرینی پزی کاملا سفید استفاده کردم . به جای آن شما می توانید از کرم توت فرنگی، اسپرسو شکلات یا هر چیز دیگری استفاده کنید.

خب بیایید پخت کیک سفیدم را شروع کنیم.

زمان آماده نمودن مواد

۱۵ دقیقه
زمان پخت
۲۵ دقیقه
مجموع زمان
۴۰ دقیقه

این رسپی، فورا به یکی از رسپی های مورد علاقه شما برای جشن ها و مهمانی ها تبدیل خواهد شد.

مواد لازم برای کیک سفید

۱ فنجان کره نرم شده
یک دوم فنجان روغن
۳ فنجان پودر قند
۵ عدد تخم مرغ ، دمای اتاق
۳ فنجان آرد
۲ قاشق چای خوری بکینگ پودر
یک چهارم قاشق چای خوری نمک
یک دوم فنجان شیری که دمای ان با دمای اتاق هماهنگ باشد
یک دوم فنجان باترمیلک
۲ قاشق چای خوری عصاره وانیل

دستورالعمل پخت کیک سفید

فر را تا دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. سه قالب کیک ۹ اینچی را با اسپری روغن چرب کنید.

مطالب مرتبط
فوق العاده ترین رسپی برای کوکی شکری

کره و روغن را با هم مخلوط کنید تا زمانی که نرم و یک دست شوند. سپس یک فنجان، یک فنجان شکر را به ان اضافه کنید و با دور ارام همزن هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و قبل از اضافه کردن تخم مرغ بعدی مطمئن شوید که قبلی کاملا مخلوط شده است. بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید و شیر و وانیل را به ان ها اضافه نمایید.

تمام مواد خشک را با این مواد مخلوط کرده و خوب هم بزنید. به آرامی تمام مواد را به هم بزنید تا ترکیب شوند. همزن را خاموش کنید، و مطمئن شوید همه ترکیبات خوب مخلوط شده اند. مواد کیک را در قالب ها بریزید و درون فر قرار دهید تا بپزند. برای ۲۵-۳۰ دقیقه، کیک ها را بپزید و بعد چنگالی را در ان ها فرو کنید و اگر خمیری به ان نچسبید فر را خاموش نمایید.

کیک را در گوشه ای بگزارید و اجازه دهید برای ۵ دقیقه خنک شود، و سپس خامه کیک را بر روی ان بکشید و در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود و بعد سرو نمایید.

نوش جان …

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است


شاید دوست داشته باشید

طرز تهیه کیک شکلاتی

آموزش طرز تهیه کیک زغال اخته و لیمو + ارزش غذایی

آموزش طرز تهیه کیک مخملی قرمز یک دسر آمریکایی

آموزش طرز تهیه کیک فرشته لیمویی

آموزش طرز تهیه کیک قهوه سریع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.