انتشار تصویری از ذن فون ۵ ایسوس

0

انتشار تصویری از ذنفون ۵ ایسوس

شرکت ایسوس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی رایانه، تجهیزات جانبی آن و تلفن های همراه هوشمند می باشد که دفتر مرکزی این شرکت در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولاتی که این شرکت ارائه می دهد شامل: مادربورد، مادربورد سرور، رایانه های شخصی، سیستم سرور، لپ تاپ ها، ال سی دی، کارت های ویدیو، کارت های ویدیوی سه بعدی، دستگاه های اینترنت پهن باد، تلفن های همراه هوشمند و لوازم جانبی آنان می باشد که از همین حالا قصد دارد از چندین اسمارت فون اندرویدی خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ رونمایی کند. براساس گزارشات و گفته های شرکت ایسوس، این شرکت در این ماه جاری تلفن های همراه هوشمند خود را با نام های ذنفون ۵ و ذنفون ۵ لایت را معرفی خواهد کرد.

احتمال دارد تلفن همراه هوشمند ذن فون ۵ ایسوس دارای نمایشگری کاملا بی حاشیه به همراه یک بریدگی کوچک در بالای صفحه ی نمایشگر باشد. البته چنین طراحی در تلفن همراه هوشمند ذن فون ۵ ایسوس ، این محصول از شرکت ایسوس را مشابه آیفون X می کند. ناگفته نماند که بریدگی بالای صفحه نمایشگر تلفن همراه، محبوبیت بسیار در بین کاربران بدست آورده است و حالا تقریبا اکثر شرکت های طراحی و تولید کننده ی تلفن های همراه هوشمند به طراحی و تولید چنین تلفن های همراه هوشمند که در بالای صفحه نمایش دارای یک بریدگی هستند بپردازند تا حداقل یک محصول اینچنینی داشته باشند. همانطور که گفتیم احتمال داده بودیم که طراحی این بریدگی بالای صفحه نمایش ذن فون ۵ ایسوس نیز صورت گیرد اما پس از انتشار تصویری از این تلفن همراه هوشمند مطمئن شدیم که اینچنین است. در تصویر منتشر شده از تلفن همراه هوشمند ذن فون ۵ ایسوس متوجه شدیم که صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند ابعادی معادل ۱۸:۹  را دارد و بریدگی که در بالای صفحه نمایش ذن فون ۵ ایسوس طراحی شده است با هدف قرار گیری دوربین جلو و سایر سنسورها در این تلفن همراه ایجاد شده است.

مطالب مرتبط
پایان انتظارها برای آپدیت اندروید 8 بر روی گلکسی اس 8

شرکت سونی تصمیم گرفته است که از تلفن های همراه هوشمند ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت خود با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ رونمایی کند. علاوه بر این تلفن همراه هوشمند ذن فون ۵ ایسوس به گونه ای طراحی و تولید شده است که دارای یک پورت USB Type C و جک ۳.۵ میلی متری صدا می باشد. احتمال می دهیم که در تلفن های همراه هوشمند ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت از دوربین های دوگانه استفاده شود و این نسل از تلفن های هوشمند شرکت ایسوس به گونه ای مقاوم و با استحکام بالا ساخته شود که بدنه ی آنها از جنس آلومینیوم و شیشه باشد. علاوه بر تمامی اینها قرار است تلفن های همراه هوشمند ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت ایسوس در دو مدل دو سیمکارته طراحی و به بازار عرضه شوند.

هنوز اطلاعاتی درمورد میزان هزینه ی این سری از تلفن های همراه هوشمند ایسوس یعنی ذن فون ۵ و ذن فون ۵ لایت نداریم اما زمان زیادی تا پایان انتظارها برای رونمایی از این تلفن های هوشمند ایسوس و برگذاری کنگره موبایل ۲۰۱۸ باقی نمانده است.

منبع: phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.