تاکسی پرنده پورشه، از خیال تا واقعیت

0

تاکسی پرنده پورشه، از خیال تا واقعیت

با خودروی  ۹۱۸ Spyder می توانید از سواری در هوا، در طی مسیرتان لذت ببرید. بنا بر گزارشات مجله آلمانی Automobilwoche  گفته می شود که به زودی، این ماشین پرنده با تلاش های  پورشه می تواند دیر یا زود به واقعیت تبدیل شود.

امروز  خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقاله منتشر شده توسط این مجله به بررسی چشم انداز تاکسی پرنده پورشه پرداخت. با توجه به این مقاله، رئیس تولید این کمپانی به  Automobilwoche  گفته است که، پورشه در حال کار بر روی طراحی یک خودروی پرنده است، چرا که این شرکت به طراحی و تولید تاکسی های پرنده ای که بتوانند به راحتی بر مشکل ترافیک غلبه کنند، علاقه مند می باشد.

تصور می شود که تاکسی پرنده پورشه می تواند برخی کنترل های لازم را بدون داشتن مجوز خلبانی در اختیار مسافرین قرار دهد چرا که بسیاری از عملکردهای وسیله نقلیه به صورت اتوماتیک انجام می شود.

همانطور که رویترز می گوید، کمپانی والد شرکت پورشه، یعنی کمپانی فولکس واگن، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷، یک ماشین پرنده مفهومی را که توسط Italdesign در همکاری با ایرباس ساخته شده بود، به نمایش درآورد.

در تصویر بالا،می تواند مدل کانسپت Pop.Up را که با یک موتور الکتریکی کار میکند و دارای حداکثر برد ۸۱ مایل (۱۳۰ کیلومتر) است مشاهده کنید. اما گویا هم اکنون دیگر قرار است این خودرو از حالت مفهومی خارج شود و به مرحله تولید برسد. در روز سه شنبه این کمپانی تولید کننده خودرو، خودروی پرنده Pal-V را با یک جفت موتور هواپیمایی Rotax که دارای قیمتی کمتر از ۴۰۰،۰۰۰ دلار خواهد بود به نمایش گذاشت.

بیایید به تاکسی پرنده پورشه بازگردیم، هنوز خیلی زود است که بگویم آیا Detlev von Platen فقط یک شوخی است و به صورت همان کانسپت باقی خواهد ماند یا به واقعیت تبدیل خواهد شد. اما با توجه به وعده هایی که طراحان داده اند ما انتظار داریم که به زودی شاهد تولید ان باشیم.

مطالب مرتبط
جوایز خودروی سبز سال 2017

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.