رکورد ۱.۵۳ فروش فولکس واگن در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ رقم خورد

0

فولکس واگن در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ رکورد افزایش فروش را شکست

به نظر می رسد هیچ چیز نمی تواند فولکس واگن را متوقف کند و این کمپانی هر روز با قدرتی صد چندان به سوی تولید خودروهایی جدیدتر گام بر می دارد. شرکتی که هنوز در منجلاب پرونده دیزل گیت دست و پا می زند و تاکنون جریمه بیشتری را نسبت به تمام کمپانی های خودروسازی پرداخت کرده است و فشارهای بدتری را نسبت به آن ها تحمل نموده، هرگز با وجود مصائب فراوان دست از تلاش بر نداشت و هم اکنون به رکورد فروش جدیدی دست یافته است.


در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ ،فولکس واگن فروش خود را به رکورد ۱.۵۳ میلیون اتومبیل افزایش داد و در ماه مارس توانست به فروش حدود ۵۸۴،۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دست یابد و یکی دیگر از رکورد ها ی موجود در این عرصه را به نام خود ثبت نماید – در واقع میزان فروش این کمپانی در مقایسه با مارس ۲۰۱۷ ، ۴.۹ درصد افزایش داشته است. فروش فولکس واگن در ایالات متحده، به نحو شگفت آوری افزایش داشته و این امر تعجب همگان را برانگیخته چرا که بیشتر بحث ها و شایعات در مورد این کمپانی از همین کشور آغاز شده بود.

تحویل های چهار ماهه اتومبیل های فولکس واگن با ۵.۹ درصد افزایش توانسته به نرخ رشد ۸.۶ درصدی در چین که بزرگترین بازار برای خودروسازان و نقطه آمال و ارزوهای بسیاری از آن ها به حساب می آید دست یابد .

اما با این همه رشد و آمار و ارقام مثبت، این شرکت در صبح روز دوشنبه اعلام نمود که در آلمان، فروش فولکس واگن تقریبا ۰.۸ درصد کاهش پیدا کرده است .

شایعات به گوش رسیده در رابطه با افزایش فروش و تحویل فولکس واگن خبر می دهند که درامد ماتیاث مولر مدیر اجرایی این شرکت در سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است. افزایش درامد او در چند ماه اخیر به اوج خود رسیده و او هم اکنون مبلغی در حدود ۱۲.۵ میلیون دلار در ماه حقوق و و مزایا دارد.

مطالب مرتبط
دانشمندان منبع فیزیکی اضطراب موجود در مغز را کشف نمودند

حقوق و دستمزد میلر پس از آن که فولکس واگن در سال گذشته رکورد افزایش فروش خود را به دست اورد و قوانین جدیدی را در مورد حقوق بازنشستگی وضع نمود و پس از آن که سرمایه گذاران این شرکت بعد از رسوایی دیزل گیت که در سال ۲۰۱۵ رخ داد، ارائه پاداش های بزرگ به مدیران اجرایی را مورد انتقاد قرار دادند رخ داده است که جای بسی شگفتی دارد.

تیم بزرگ فولکس واگن، که شامل Seat، اشکودا، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و بوگاتی نیز می باشد، در سال گذشته تقریبا دو برابر سود عملیاتی خود را، حتی در حالی که رسوایی دیزل گیت آن همچنان ادامه دارد، و علاوه بر این، این کمپانی در حال آماده شدن برای تغییر استراتژی خود به سوی تولید اتومبیل های الکتریکی است دو برابر گذشته افزایش داشته است .
اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.