مرسدس بنز توانست E400 استیت را به شاسی بلندترین خودرو تبدیل کند

0

مرسدس بنز توانست E400 استیت را به شاسی بلندترین خودرو تبدیل کند

از سال ها قبل ایده ی تبدیل کردن وضعیت خودرو های پنج در استیشن به خودرو های شاسی بلند به همراه ارتفاع بیشتر وجود داشته است.

براساس آمار های بدست آمده امروزه اکثر خریداران خودرو های موجود در بازار به دلیل نیاز به فضای بیشتر در صندوق عقب خودرو ترجیح می دهند تا خودرو هایی با مدل استیت واگن و یا همان استیشن را خریداری کنند.

مرسدس بنز E400 استیت به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در ظاهر آن شاهد فنر های بالا کشیده شده به همراه رینگ های ۱۹ اینچی هستیم.

لاستیک های این خودرو به گونه ای طراحی شده اند که پهنای آنها ۲۸۵ میلی متر با فاق ۵۰ درصد می باشد به گونه ای که این لاستیک ها برای عبور از چاله های عمیق عملکرد فوق العاده ای دارند چرا که فاصله ای ۴۲ سانتی متری را برای کف اتاق تا سطح زمین ایجاد می کنند.

مرسدس بنز E400 استیت در حال حاضر با نام  E400 All-Terrain 4×4  به صورت تک نمونه در اختیار کارشناسان رسانه های مرتبط با صنعت خودرو قرار گرفته است.

مرسدس بنز E400 استیت  در نام گذاری از خودروی A4 Allroad که توسط آئودی عرضه شده بود تقلید کرده است، این مدل از خودروی شرکت بنز خودرویی می باشد که با طراحی منحصر به فرد خود در ارتفاع و تجهیزات مخصوص آف رود باعث شده است که فوق العاده جذاب باشد.

مرسدس بنز E400

در ساخت مرسدس بنز E400 استیت از جلو پنجره ی مخصوص شاسی بلند های مرسدس بنز مشابه مدل GLE استفاده شده است علاوه بر این طراحی رینگ های این خودرو نیز بسیار خاص است چرا که از نقاط سفید رنگ مخصوص این رینگ ها استفاده شده است همچنین سینی محافظ نزدیک به سپر جلوی این خودرو ادوات نقره ای رنگ را روی سپر و فنر های بادی را به مرسدس بنز E400 استیت داده است فنر های بادی تعبیه شده در این خودرو باعث شده است که بتوان ارتفاع این خودرو را تنظیم کرد تا ظاهر آن را جذاب تر کرد .

مطالب مرتبط
بررسی تویوتا C-HR یک هیبریدی بزرگ

مهندس فنی شرکت مرسدس بنز اعلام کرده است که اکسل های دروازه ای جایگزینی برای اکسل های استاندارد می باشند چرا که نه تنها باعث افزایش ارتفاع می شوند بلکه این امکان را برای خودرو فراهم می کنند تا از مسیر های ناهموار به خوبی عبور کند چرا که فضای کافی را در زیر بدنه ی خودرو ایجاد می کنند بنابراین خودرو می تواند بدون اینکه در مسیر های دشوار دچار مشکل شود به خوبی و راحتی از آنها عبور کند . جالب است بدانید که در مرسدس بنز E400 استیت از اکسل های دروازه ای روی کامیون یونیماگ مدل ۱۹۴۶ استفاده شده است بنابراین درک عملکرد عبور این خودرو از مسیر های دشوار و پیچیده باورنکردنی می باشد .

مرسدس بنز E400

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از زمان قطعی تولید و فروش مرسدس بنز E400 استیت  در دسترس نمی باشد چرا که تنها یک نمونه از این خودرو ساخته شده است . این مدل از خودروی شرکت بنز دارای ۲ ویژگی بی نظیر می باشد که افرادی که شانس خرید این خودرو را داشته باشند می توانند این ویژگی ها را تجربه کنند و لذت ببرند ، این ۲ ویژگی شامل ارتفاع قابل توجهی که این خودرو از سطح زمین دارد و باعث می شود از مسیر های سخت و بسیار دشوار با شیب های تند به راحتی عبور کند می باشد به اضافه ی طراحی کابین لوکس با آپشن های فراوانی که دارد .

پیشرانه ی این خودرو ۳.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۳۳۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۸۰ نیوتن متر می باشد ، امیدواریم نمونه ی نهایی این خودرو یعنی E400 All-Terrain به زودی طراحی و تولید گردد چرا که این مدل می تواند دو قابلیت توانایی و جذابیت را ارائه بدهد .

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.