مسیریاب ماریو و آموزش کار با آن

0

مسیر را با ماریو بیابید

قطعا می توان نقشه خوان گوگل را یکی از محبوب ترین سرویس ها  در این زمینه دانست که هر ساله بر تعداد کاربران آن افزوده می شود و در حال تبدیل شدن به نقشه خوانی بزرگ است.

مطمعنا از مجموعه بازی های ویدیویی سوپر ماریو که توسط طراح بازی های ویدیویی شرکت نینتندو طراحی و ساخته شده بود خاطرات زیادی دارید، همانطور که به یاد دارید ماریو شخصیت اصلی و نماد این بازی محسوب می شد که از زمانی که طراحی شد در بیش از ۲۰۰ بازی ویدیویی از آن استفاده شد  و اما حالا این شخصیت مطرح بازی های ویدیویی به سرویس نقشه های گوگل آمده است به گونه ای که شرکت گوگل با شرکت نینتندو همکاری کرده است و از این رو قرار شده است که در ۱۰ مارس کاربران علاوه بر خرید بازی های نینتندو با قیمت های مناسب ورود این شخصیت بازی های ویدیویی به سرویس نقشه های گوگل را ببینند.

با کمک ماریو می توانید به راحتی مسیر خود را بر روی نقشه ی گوگل پیدا کنید چرا که Mario از این به بعد می تواند شما را در مسیر های سفرهایتان راهنمایی کند.

شرکت گوگل در جدید ترین بروز رسانی نقشه های خود که دیروز صبح انجام شده است این شخصیت خاطره انگیز بازی های ویدیویی را در اختیار تمامی کاربران سیستم عامل های اندروید و آی او اس خود قرار داده است.

شما بعد از اینکه وارد گوگل مپ خود بر روی تلفن همراهتان می شوید همانطور که می دانید باید مقصد خودتان را وارد کنید، در بروز رسانی که گوگل بر روی نقشه های خود اعمال کرده است از این به بعد وقتی وارد گوگل مپ خود می شوید بعد از وارد کردن مقصد، یک علامت سوال زرد رنگ را مشاهده می کنید که وقتی بر روی علامت سوال زرد رنگ می زنید با ماریو روبه رو می شوید به گونه ای که از شما پرسیده می شود که آیا تمایل دارید ماریو شما را در مسیرهایتان راهنمایی کند و یا خیر ؟ و با تایید این پرسش می توانید ماریو را در گوگل مپ خود فعال کنید و به جای دیدن فلش های ناوبری ، ماریو را ببینید.

مطالب مرتبط
معرفی لپ تاپ دو در یک Yoga 730 لنوو در کنگره جهانی موبایل

براساس گفته ی شرکت گوگل قابلیت ماریو تا یک هفته ی دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . شرکت گوگل قبل از اینکه بخواهد شخصیت بازی های ویدیویی ، ماریو را به نقشه های خود اضافه کند از پک من در سرویس نقشه های خود استفاده کرده بود.

دلیل همکاری گوگل با شرکت نینتندو و استفاده از شخصیت ماریو نا معلوم بود تا زمانی که وب سایت تک کرانچ برای پی بردن به هدف همکاری گوگل با نینتندو با رئیس جستجوگر گوگل مصاحبه ای کرد و او اعلام کرد در این همکاری بین گوگل و نینتندو هیچ گونه پولی رد و بدل نشده است از همین رو پی بردیم که اضافه شدن ماریو به نقشه های گوگل به تبلیغ برای یک برند شبیه می باشد. اگر شما هم قصد دارید تا از شخصیت بازی های ویدیویی، ماریو در گوگل مپ خود بر روی تلفن همراهتان استفاده کنید تا در شناسایی و پیدا کردن مسیر ها به شما کمک کند می توانید با بروزرسانی گوگل مپ خود این ویژگی را به مپ خود اضافه کنید.

شما نیز قطعا شخصیت ماریو را می شناسید و بازیهای آن را انجام دادید که حال در نقشه خود نیز شاهد آن هستید.

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.