نسل جدید تویوتا RAV4 2019

0

نسل جدید تویوتا RAV4 2019

راو ۴ : بالاخره تیزرهای رسمی تویوتا RAV4 2019 منتشر شد و این امر حاکی از آن است که ما به زودی شاهد تولید این خودروی استثنایی خواهیم بود.

این تیزر رسمی، برای اولین بار، کراس اوور جدید تویوتا RAV4 2019 را به ما نشان می دهد و در ادامه اعلان می نماید که این خودرو در ۲۸ مارس در نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ عرضه شده و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

البته، این تیزر تنها سایه ای از خودرو را به ما نشان می دهد و چیز خاصی در مورد آن به ما نمی گوید.

اما بر طبق آنچه که قبلا از طریق شایعات به گوش رسیده، گویا قرار است تویوتا RAV4 2019 دارای ظاهر براق تر و یک کاپوت منحنی شکل که انحنای آن تا قسمت جلو ادامه دارد، و یک پنجره عقب اریب و یک اسپویلر سقفی، باشد که به آن ظاهر اسپورتی مانند خودروی جگوار F-Pace می بخشد.

این تیزر، کمی بیشتر یا کمتر با طرح های قبلی که ما در نمونه های اولیه تویوتا RAV4 دیدیم و  توسط اسپای شات های عکاسان ما بر ملا شده بود مطابقت دارد.

با اینکه در اسپای شات های قبلی، خودرو به شدت استتار شده بود و هم اکنون نیز تنها سایه ای از آن پیداست، به نظر می رسد تویوتا RAV4 یک نمونه کاملا متفاوت از نسخه های قبلی ساخته شده توسط این کمپانی باشد.

هنرمندان عرصه رندر در حال ترسیم طرحی هستند که می تواند نشان دهد تویوتا RAV4 جدید چگونه به نظر می رسد.

تصویرسازی جدید، دارای برخی از نشانه های مشابه با سوبارو است و مشخصات آن نیز با آنچه که ما در این تیزر می بینیم شباهت های فراوانی دارد.

انتظار می رود که تویوتا RAV4 جدید مانند پریوس، کمری و C-HR، داری پلت فرم مدولار جدید TNGA (Toyota New Global Architecture) باشد.

مطالب مرتبط
اس یو وی تمام الکتریکی کونا به ایالات متحده و کانادا می رود

موتور و مشخصات فنی راو ۴ مدل ۲۰۱۹

برای آگاه شدن از سیستم پیشرانه این اتومبیل نیز تنها باید منتظر باشیم و ببینیم قرار است از چه نوع موتوری در این خودرو استفاده شود.

تویوتا کمری جدید از پیشرانه توربوشارژ به کار گرفته شده توسط رقبای خود استفاده نمی کند، بنابراین احتمال دارد که راو ۴ جدید نیز با موتورهای تنفس طبیعی وارد عرصه بازار شود.

مدل فعلی دارای یک موتور ۲.۵ لیتری خطی با توان ۱۷۶ اسب بخار است.

با توجه به این که قرار است از این  موتور در یک کراس اوور جدید استفاده شود، انتظار می رود تویوتا بر بهبود صرفه جویی در مصرف سوخت تمرکز کند.

نسل پنجم تویوتا راو ۴ در ابتدای سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد.

نسل فعلی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و در سال ۲۰۱۵ به روز رسانی گردید.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.