تبلت جدید Iconia One 8 ایسر

0

تبلت جدید Iconia One 8 ایسر

شرکت ایسر به نظر می رسد با تمامی محصولاتی که تاکنون داشته قصد دارد بزودی تبلت کارآمد و مقرون به صرفه جدید اندرویدی رونمایی کند.

تبلتی که طراحی معمولی داشته و به مشخصات رده بالایی مجهز نیست.

این تبلت  Iconia One 8 از سری تبلت های مقرون به صرفه Iconia بوده که با مشخصاتی ایده آل با قیمتی مناسب دردسترس مشتریان و مخطبان قرار می گیرد.

به تازگی FCC تاییدیه ای به تبلت جدید Iconia One 8 ایسر داده که به نظر می رسد در آینده نزدیک باید شاهد معرفی این تبلت کارآمد اندرویدی باشیم.

در طراحی معمولی بوده و ویژگی خاصی ندارد تا به آن پرداخت اما می توان آن را محصولی قابل توجه در زمینه قیمت دانست.

به نظر می رسد تایوانی ها قصد دارند در جریان MWC 2018 به معرفی این تبلت بپردازند، اگرچه مشخص نیست کمپانی تایوانی چه برنامه ای برای این تبلت جدید در سر دارد.

مشخصات فنی تبلت Iconia One 8 ایسر

در مشخصات نباید انتظارات بسیاری از Iconia One 8 داشت زیرا شرکت ایسر سعی کرده با کاهش سطح مشخصات محصولی ارائه دهد که می تواند به سادگی خریداری شود.

Iconia One 8 در تصاویر انتشار یافته شباهتی به سامسونگ های گلکسی تب داشته اگرچه هر یک برند مختلفی هستند و نمی توان آنها را یکسان دانست.

از مشخصاتی که شرکت ایسر برای این تبلت در نظر گرفته باید به صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۰۰ پیکسلی HD، پردازنده MT6781A مدیاتک چهار هسته ای و چندی دیگر پرداخت.

در دیگر مشخصات باید به حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۹، وای فای و GPS اشاره داشت.

شایعه شده تبلت جدید با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می رسد.

مطالب مرتبط
معرفی قیمت و مشخصات HTC U12

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.