برترین گوشی های هوشمند با عمر باتری بالا

شرکت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس را در ماه های گذشته معرفی کرد. گوشی هوشمند پرچمدار که ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد. این گوشی هوشمند از باتری 3500 میلی آمپری بهره می برد که عمر 17 ساعته ای را برای کاربری کامل رقم می زند.

0

برترین گوشی های هوشمند با عمر باتری بالا

در بازار گوشی های هوشمند مدل های مختلفی به فروش می رسد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل قبول و فناوری به روزی در آنها به کار گرفته می شود تا موجب رضایت کاربران شوند. در این بین به نظر می رسد عمر باتری موضوع مهمی بوده که در برخی مدل ها شاهد آن نیستیم و این موضوع ناراضیتی کاربران را به دنبال دارد.

خوشبختانه برخی مدل ها از عمر باتری بالایی بهره می برند و ساعت ها کاربر را در کنار گوشی هوشمند قرار می دهند. اما چندی دیگر چنین نبوده و با کاربری کوتاهی شاهد افت شارژ باتری می توان بود. حال در این مطلب قصد داریم شما را با برترین گوشی های هوشمند در بحث عمر باتری آشنا سازیم.

البته در لیست باید به پرچمدارانی اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر هستند و مشخصات بزرگی برای آنها در نظر گرفته شده است. به هر حال اگر می خواهید گوشی هوشمندی با عمر باتری طولانی خریداری کنید این مطلب می تواند کمک شایانی به شما کند.

۱- گلکسی اس ۹ پلاس

شرکت سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس را در ماه های گذشته معرفی کرد. گوشی هوشمند پرچمدار که ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد. این گوشی هوشمند از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد که عمر ۱۷ ساعته ای را برای کاربری کامل رقم می زند. باتری که نسبت به گلکسی نوت ۸ نیز ۲۰۰ میلی آمپر ظرفیت بیشتری دارد. باتوجه به مشخصات ایده آل چنین باتری می تواند انرژی لازم گلکسی اس ۹ پلاس را فراهم آورد.

۲-وان پلاس ۶

شرکت وان پلاس اخیرا وان پلاس ۶ را به عنوان جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. اسمارتفونی که ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شده و یکی از اسمارتفون های قابل بازار است. یکی از ویژگی های بزرگ وان پلاس باتری است که از ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپری بهره می برد و محصولی با عمر باتری ۱۵.۵ ساعته محسوب می شود. با این حساب در مقایسه با رقبا سرسخت عمر باتری بالا بوده و نیاز مخاطب را برای کاربری طولانی مدت فراهم می سازد. بنابراین حضور این گوشی هوشمند در لیست برترین ها عجیب نیست.

مطالب مرتبط
رنگ های مختلف برای ال جی G6

۳- هوآوی پی ۲۰ پرو

دیگر گوشی هوشمند این لیست پرچمدار اخیر شرکت هوآوی پی ۲۰ پرو می باشد. گوشی هوشمندی که با دوربین سه گانه موردتوجه قرار گرفت و تحسین همگان را برانگیخت. هوآوی با معرفی پی ۲۰ پرو که از سه دوربین اصلی بهره می برد نشان داد می تواند فراتر از سایر شرکت ها عمل کند و محصولی را برای رونمایی ارائه دهد که در نوع خود بی نظیر است. پی ۲۰ پرو به باتری با طول عمر ۱۵ ساعت ۴۵ دقیقه ای مجهز است. این مدت زمان در کنار رقبا مطلوب بوده و نباید آن را پایین دانست. گذشته از آن با مشخصات رده بالایی که P20 پرو داشته چنین باتری می تواند کاربری طولانی را برای افراد رقم زند. البته سابقه هوآوی در به کارگیری باتری پرظرفیت درخشان است و این مدل نیز از پک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره برده و نباید آن را دست کم گرفت.

۴- ال جی V30

شرکت ال جی سال گذشته طی نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از فبلت پرچمدار جدید خود V30 رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که در کنار طراحی قابل توجه از مشخصات پرچمداری بهره می برد و بسیار موردتوجه قرار گرفت. V30 گوشی هوشمند رده بالایی بوده و باتری پرظرفیتی برای آن در نظر گرفته شده که عمر ۱۷.۵ ساعته ای را در پی دارد. این ظرفیت باتری موجب خواهد شد تا کاربران آن بتوانند ساعت ها در کنار V30 و ویژگی های فوق العاده آن سرگرم شوند. ال جی همیشه باتری های مطلوبی را در گوشی های هوشمند خود جای می دهد و در این میان V30 یکی از اسمارتفون های برتر لیست به شمار رفته و افراد می توانند کاربری طولانی مدت را در کنار آن تجربه کنند.

گلکسی اس ۸ اکتیو

گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ اکتیو محصول سال ۲۰۱۷ سامسونگ بوده که در مشخصات مشابه گلکسی اس ۸ است و عمر باتری ۲۴ ساعته ای را رقم می زند. این گوشی هوشمند با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری قادر است ساعت ها کاربر خود را سرگرم ساخته بدون آن که از عمر باتری آن در سطح بالایی کاسته شده باشد. این اسمارتفون شرکت کره ای مشخصات رده بالایی داشته و در کنار باتری پرظرفیت می تواند تجربه خوبی رقم زند. با این تفاسیر حضور گوشی هوشمند مقاوم سامسونگ در این لیست عجیب نیست.

مطالب مرتبط
انتشار تصاویر پژو RCZ کانسپت

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.