جزئیاتی در رابطه با مدل جدید A45 مرسدس ای ام جی و رونمایی آن در سال ۲۰۱۹

0

جزئیاتی در رابطه با مدل جدید A45 مرسدس ای ام جی

در حالی که نسخه جدید مرسدس کلاس A در نهایت رونمایی شد و به بازار عرضه گردید، بسیاری از علاقه مندان به این خودروی استثنایی، در حال حاضر بسیار مشتاقند تا نسخه های تهاجمی تر و سطح بالاتر A35 و A45 را مشاهده نمایند. گرچه ما مجبور نیستیم که برای مشاهده  A35  چندان منتظر بمانیم (تنها چند ماه دیگر )، اما برای مشاهده مدل A45 باید تا سال ۲۰۱۹ انتظار کشید.

اخیرا این دو نسخه جدید و تهاجمی توسط طرفداران آلمانی ما در MBpassion رصد شدند و به لطف گوشی های هوشمند خود، آن ها توانست این نمونه های اولیه را  ثبت و جاودانه نمایند. فقط با نگاهی به این دو نسخه آزمایشی، می توانید ببینید که مدل های کلاس A، مدل های معمولی ای نیستند.

سیستم اگزوز چهارگوش تهاجمی و اسپویلر بر روی صندوق عقب

سیستم اگزوز چهارگوش تهاجمی خودروی رصد شده نشان می دهد که خودروی مخفی در واقع A45 بود. اگر شما تا کنون گزارشات مربوط به  اسپای شات های نمونه های AMG را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که در زیر قسمت پنهان شده در جلو، پنجره مشبک Panamericana، وجود دارد که اخیرا در مدل  C63 به کار گرفته شده و در نمایشگاه نیویورک خودرو نیز به  نمایش گذاشته شد.

 چرخ های آلیاژی بزرگ به همراه ترمزهای دیسکی برجسته  با سایر اجزاء موجود در خودروی A45  سازگاری دارند و علاوه بر این، طراحی آن نیز در قسمت جلو و عقب، اندکی تهاجمی تر شده است.

اما یکی از ویژگی های جالب این خودرو در قسمت پشت آن  و در  جایی است که اسپویلر بر روی صندوق عقب  قرار گرفته شده و هم اکنون با پوشش استتاری پوشانیده شده است. گرچه احتمال کمی وجود دارد که نسخه تولیدی درست همانند نمونه اولیه باشد، اما این نمونه نشان می دهد که مدل تولیدی A45  می تواند به یک اسپویلر آیروداینامیکی تر مجهز باشد.

مطالب مرتبط
ارائه مدل الکتریکی GXE، با سرعت 345 کیلومتر بر ساعت

موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با توانی بالغ بر ۴۰۰ اسب بخار

 رئیس مرسدس ای ام جی، Tobias Moers، قبلا تایید نموده که نسخه بعدی این هاچ بک می تواند از یک سیستم تمام چرخ متحرک جدید ارتقا یافته بهره برد. علاوه بر این، این خودرو، قدرت خود را از یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با توانی بالغ بر ۴۰۰ اسب بخار کسب خواهد کرد. شایعات نشان می دهند که گویا مدل، A35  نیز توانی معادل ۳۳۵ اسب بخار خواهد داشت.
اختصاصی وردنگار – کپی برداری با لینک دهی مستقیم و نام منبع مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.