مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

0

مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

مرسدس بنز کلاس A : حالا که نمایشگاه های اتومبیل ژنو و نیویورک موتور به اتمام رسیده اند، ما به آرامی، اما با امیدهای فراوان به سمت رویداد بزرگ بعدی گام بر می داریم.

نمایشگاه اتومبیل پکن به زودی یعنی در ۲۵ آوریل، درب های خود را به سوی مطبوعات باز می کند و چهار روز پس از آن نیز این نمایشگاه پذیرای عموم مردم خواهد بود.

بنابراین تنها دو هفته تا افتتاح این نمایشگاه باقی مانده و لذا جای هیچ گونه تعجبی وجود ندارد که، شایعات جالب توجهی در مورد آن چه که قرار است ما در این رویداد فوق العاده برجسته مشاهده کنیم به گوش می رسد.

به نقل از Auto Bild، قرار است که کمپانی مرسدس بنز، نسخه جدید تولیدی سدان کلاس A خود را برای اولین بار در این نمایشگاه در معرض عموم مردم قرار دهد.

به دنبال مدل CLA، در حال حاضر، عرضه این مدل در ایالات متحده با همان محور چرخ استاندارد همیشگی تایید گردیده است.

علاوه بر این، به عنوان تکمیل طرحی که از سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد، یک مدل LWB نیز در اواخر امسال در چین، عرضه خواهد گردید.

در کنار خودروی سدان آئودی A3 Sedan و تنها مدل بی ام دبلیو سری ۳ که در حال حاضر در چین عرضه می شوند، عضو جدید خانواده مرسدس بنز نیز باید همان طرح هاچ بک محبوب را ارائه نماید.

موتور و مشخصات فنی مرسدس کلاس A جدید

گویا قرار است که این مدل نیز همان داستان قبلی را با کابینی مشابه مدل های قبل که در واقع به عنوان نقطه عطفی برای مدل های مرسدس بنز به حساب می آیند ارائه نماید.

موتورها، گیربکس ها و دیگر آپشن ها نیز گویا قرار است همانند قبل باشد، بنابراین هیچ شگفتی ای در انتظار ما نیست.

مطالب مرتبط
حقایق ناشنیده و جالب از فصل زمستان

نیازی به گفتن نیست که مدل LWB که برای چین تولید می شود، فضای پای بیشتری را برای مسافرین عقب فراهم می کند، بنابراین به عنوان یک مدل مناسب برای مشتریانی عرضه خواهد شد که تمایلی به خرید خودرو های کلاس C ندارند.

با توجه به گزارشات به دست آمده، قرار است که بی ام دبلیو در نمایشگاه پکن خودروی مسابقه ای M2 خود را که بر طبق شایعات دارای توان ۴۱۰ اسب بخار است و همچنین مدل کانسپت iX3 را به نمایش می گذارد که پیش نمایشی از مدل کاملا الکتریکی X3 می باشد. این مدل الکتریکی قرار است در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است
خود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.