لینکلن کانتیننتال به درب های خودکشی مجهز خواهد شد

0

لینکلن کانتیننتال به درب های خودکشی مجهز خواهد شد

بر اساس گزارشات منتشر شده از خودرو نیوز، در طی نشست انجمن ملی خودروهای ۲۰۱۸ در لاس وگاس، شرکت لینکلن به نمایندگی های خود اعلام نمود که  این شرکت خودروسازی قصد دارد تا درب خودکشی را به یکی از نسخه های آتی سدان کانتیننتال خود بیافزاید.

شرکت لینکلن به  نمایندگی های مجاز خود، تصویری از درب های خودکشی  موجود در یک خودروی Lincoln Continental را که قصد تولید ان را دارد نشان داد. برخی از نمایندگی های مجاز این شرکت خودرو سازی نیز در این راستا به صورت گمنام با خودرو نیوز صحبت نمودند.

سخنگوی لینکلن به این نشریه گفت: “کانتیننتال بخش مهمی از خانواده لینکلن است و ما امروز هیچ برنامه ای در ارتباط با تولید آن در آینده نداریم و لذا نمی توانیم هیچ چیز را در مورد درب های خودکشی تایید نماییم.

اما برخی اخبار شنیده شده در مورد افزودن درب های خودکشی به نسخه آتی سدان Lincoln Continental فوق العاده جالب است. همین هفته گذشته بود که اخباری مبنی بر اینکه لینکلن قصد دارد تا تولید این مدل را برای یک نسل متوقف کند به گوش می رسید، به این معنی که شاید نسخه کانتیننتال قرار بود در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ از لیست لینکلن ناپدید شود. لذا ممکن است لینکلن این درب ها را به عنوان اخرین شانس خود برای افزایش فروش این مدل در نظر گرفته باشد، چرا که فروش این خودرو در قاره اروپا در مقایسه با ماه فوریه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشته است.

اما این امر با توجه به افزایش مشتریان بخش کراس اوورها و اس یو وی ها و کاهش مشتریان سدان های لوکس امری طبیعی است . به گفته خودرو نیوز،  گنجاندن این درب های خودکشی در نسخه کانتیننتال، “بخشی از تلاش های این کمپانی برای نشان دادن تعهد برند به این مدل است.” البته درب های خودکشی ، چیز جدید و یا منحصر به فردی برای لینکلن نیستند.

مطالب مرتبط
تصاویر زیبایی از عضلانی معروف آمریکایی دوج چلنجر 2017

این ویژگی در بسیاری از مارک های مشهور قبل از جنگ جهانی دوم محبوب بود. Lincoln Continental درب های خودکشی را در سالن ۱۹۶۷ میلادی به نمایش گذاشت و در سال ۱۹۶۹، از درب های منحصر به فردی در مدل های خود استفاده نمود. مطمئنا  علاقه مندان به این خودرو از وجود درب های خودکشی در کانتیننتال لذت خواهند برد. با این حال، چنین درب هایی ممکن است فروش این سدان را افزایش نداده و یا از حذف این خودرو از خط تولید لینکلن جلوگیری نکند. تنها زمان می تواند گویای همه چیز باشد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.