کانسپت سدان الکتریکی آئودی ای-ترون GT در لس آنجلس رونمایی می شود

پیشتر شاسی بلند آئودی ای-ترون را با طراحی به روز و مشخصات قابل توجه شاهد بودیم و حال برای رقابت جدی تر با تسلا در نظر دارد بزودی کانسپت سدان الکتریکی آینده خود را به نام E-Tron GT به نمایش بگذارد. این سدان کانسپت در نمایشگاه لس آنجلس امسال رونمایی خواهد شد و مشخصه های بارزی نیز دارد.

0

کانسپت سدان الکتریکی آئودی ای-ترون GT در لس آنجلس رونمایی می شود

آئودی ای-ترون : شرکت آئودی سخت روی محصولات تمام الکتریکی خود مشغول کار است و در نظر دارد پیش از رقبا دیگر چندین مدل را معرفی و عرضه کند.

پیشتر شاسی بلند آئودی ای-ترون را با طراحی به روز و مشخصات قابل توجه شاهد بودیم و حال برای رقابت جدی تر با تسلا در نظر دارد بزودی کانسپت سدان الکتریکی آینده خود را به نام E-Tron GT به نمایش بگذارد. این سدان کانسپت در نمایشگاه لس آنجلس امسال رونمایی خواهد شد و مشخصه های بارزی نیز دارد.

به گفته شرکت آئودی این خودرو کانسپت یک سوپراسپرت الکتریکی است و طراحی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده است. تاکنون این کمپانی آلمانی در بحث طراحی محصول عملکرد خیره کننده و قابل تحسینی داشته که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این شرکت افزود محصول کانسپت بعدی ویژگی های نوآورانه تمام الکتریکی را به مجموعه ای از عملکرد آئودی می افزاید.

پیشتر نیز آئودی وعده معرفی یک خودرو کوپه قدرتمند و قابل توجه را داده بود. گفته شده این مدل از محدوده حرکتی بالایی به عنوان یک خودرو الکتریکی برخوردار است و آئودی برای توسعه پیشرانه آن با پورشه نیز همکاری کرده است. با این حساب باید انتظارات بسیاری از محصول کمپانی آلمانی داشت، اگرچه باید برای کسب جزئیات کامل تا نمایشگاه لس آنجلس سال جاری منتظر ماند.

این خودروساز در تلاش است تا نسبت به رقبا عملکرد بهتری در بحث تولید اتومبیل الکتریکی داشته و با استفاده از فناوری نوین و باتری پرظرفیت، یک محصول کامل را ارائه دهد. با این حساب باید شرکت آئودی را یک مدل برجسته در بحث تولید خودرو دانست و مدل آئودی ای-ترون سدان نیز یک خودرو تمام الکتریکی مدرن به شمار می رود.

مطالب مرتبط
عکسهای جاسوسی از موتور سیکلت کی تی ام 2019 KTM 790 Adventure

آئودی ای-ترون خانواده اتومبیل های تمام الکتریکی آئودی است و حال شرکت آلمانی در نظر داشته نسخه سدان را به عنوان E-Tron GT که به نوعی کوپه سوپراسپرت نیز محسوب می شود، معرفی کند. این کمپانی در تلاش است تا ای ترون جی تی را به عنوان کانسپ کوپه در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۸ رونمایی کرد و از سال ۲۰۲۰ نیز تولید آن آغاز خواهد شد.

با آغاز روند تولید این محصول آئودی، عرضه نیز در همان سال انجام می گیرد. احتمالا کانسپت e-tron GT برگرفته از نسل جدید طراحی مدل های اخیر معرفی شده ای چون ۲۰۱۹ A6, A7  و A8 باشد. مدل هایی که هر یک در نوع خود بینظیر بوده و جذاب بالایی در کنار فناوری های روز دارند.

آئودی می خواهد گستره مدل های الکتریکی خود از سری e-tron را افزایش دهد. در این خودرو سه نمایشگر وجود داشته که شامل یک مدل ۱۲.۳ اینچی لمسی، یک مدل ۸.۸ اینچی لمسی و یک مدل ۸ اینچی لمسی شده و همگی در قسمت داشبورد اتومبیل قرار گرفتند و سیستم سرگرمی در کنار سرعت سنج را دربرمی گیرند.

پیشرانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر ۳۳۵ اسب بخاری در کنار گیربکس هفت سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه و سیستم چهار چرخ محرک quattro عملکرد بالایی به دنبال دارد. این مشخصه فنی باعث می شود خودرو در کمتر از ۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و سقف سرعتی ۲۰۹ کیلومتربرساعتی پیدا کند. قیمت گذاری در نسخه پایه ۵۰ هزار دلار است که ارزان ترین نسخه محسوب می شود.

به نظر رسیده آئودی فرمول طراحی A7 2019 را برای e-tron کوپه در نظر گرفته و پیشرانه ۳.۰ لیتری توربوشارژ شش سیلندر با قیمت پایه ۶۰ هزار دلاری اختلاف بسیاری را با e-tron کوپه خواهد داشت. در نهایت A8 پرچمدار یک مدل لوکس و رقیب سری ۷ بی ام و و اس کلاس مرسدس است. A8 در نسخه پایه ۸۳ هزار دلار قیمت دارد و با پیشرانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر ۳۳۵ اسب بخاری می تواند توان بالایی داشته باشد. این مدل در ۵.۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و سقف سرعتی ۲۰۹ کیلومتربرساعتی دارد.

مطالب مرتبط
سامسونگ از کدام محصول در کنار موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

به طور کلی  e-tron کوپه و سوپراسپرت جدید آئودی یک محصول الکتریکی خاص خواهد بود که در آینده نزدیک تولید آن آغاز می شود و بسیاری از طرفداران را متعجب می سازد.

این شرکت در نظر داشته تولید را از سال ۲۰۲۰ آغاز کند و فروش نیز احتمالا در همان سال صورت می گیرد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.