هوندا ریجلاین یک وانت مقرون به صرفه

0

هوندا ریجلاین یک وانت مقرون به صرفه با قابلیت آفرود

برای کسانی که در جستجوی یک وانت مقرون به صرفه هستند که بخش بار مشخصی نداشته باشد، هوندا ریجلاین می تواند یک گزینه عالی باشد. هوندا ریجلاین اساسا تنها وانت موجود در بازار است که دارای پلتفرم کراس اوور یا یک خودروی مسافربری است.

این پلتفرم جایگزین اسکلت سنتی بدنه بر روی قاب و انتهای معمولی شده است. هوندا ثابت کرده می تواند این کار را به درستی انجام دهد.
نمی توان گفت که هوندا ریجلاین قابلیت های بی نظیری را از خود به نمایش می گذارد اما سیستم کنترل و کیفیت رانندگی فوق العاده این خودرو چیزی نیست که شما از یک وانت انتظار داشته باشید.

قابلیت های هوندا ریجلاین

قدرت اسکلت هوندا ریجلاین زمانی بیشتر مشخص می شود که بخواهید از آن برای بکسل کردن استفاده کنید، به جاده های افرود بروید و انتظار توانایی های بیشتری را داشته باشید.

بیشتر رانندگان هوندا ریجلاین دریافته اند که ریجلاین با چنین شرایطی بسیار سازگار است با این حال، نباید انتظار داشته باشید که بتوانید همواره با این خودرو در جاده های افرود رانندگی کنید.

همچنین ظرفیت بکسل این وانت ۵۰۰۰ پوند است که رقم خوبیست. این میزان اگر چه حدود ۲۰۰۰ پوند از سایر رقبا کمتر است اما برای اکثر افراد کافی است. لذا برای کسانی که به همین میزان بکسل نیاز دارند و علاوه بر این چنین سبک وانتی را نیز می پسندند، هوندا ریجلاین یک گزینه عالی است.

هوندا ریجلاین: کامیونی کاملا مبتکرانه

اکثر افرادی که از هوندا ریجلاین استفاده می کنند، بیشتر به خاطر سیستم کنترل و فرم بدنه خودرو این کار را انجام می دهند نه قابلیت بکسل کردن و یا مهارت های افرودآن. بدنه خاص این پیکاپ برای نگهداری موادی که باید از چشم ها دور نگه داشته شوند اما وارد کابین خودرو نیز نشوند بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط
معرفی قیمت و مشخصات HTC U12

با این حال، آنچه که واقعا این خودرو را متمایز می سازد این واقعیت است که ریجلاین قابل تخلیه می باشد، به دان معنی که می تواند به یک سیستم خنک کننده قابل حمل تبدیل شود.

همچنین بستر کامیون هوندا ریجلاین دارای اسپیکرهای داخلی است، چیزی که واقعا پیدا کردنش در این بخش دشوار است. درب بخش پشتی نیز می تواند به سمت چپ باز شود و هم مثل یک درب عقب سنتی گشوده شود.

برای تطبیق پذیری بیشتر، بخش پشتی کامیون حداقل دارای هشت چفت و بست است که هر کدام می توانند وزن ۳۵۰ پوند را تحمل کنند. در این بخش یک محفظه ذخیره سازی خشک نیز وجود دارد که با اینورتر ۴۰۰ وات برای استفاده های بیشتر تطبیق یافته است.

محیط داخلی هوندا ریجلاین

هنگامی که شما در داخل کابین هوندا ریجلاین نشسته اید، تقریبا می توانید فراموش کنید که در کابین هوندا پایلوت نیستید زیرا، این پیکاپ به شما امکانات بی نظیری را ارائه خواهد داد.

.شما می توانید یک فرم بال شکل مشابه با پایلوت را روی داشبورد، صفحه نمایش های لمسی و پانل های ابزاری گسترده پیدا کنید. تقریبا تنها تفاوت داخلی بین هوندا ریجلاین و پایلوت، اهرم کنترل جعبه دنده است. ریجلاین یک اهرم سنتی دارد، در حالی که پایلوت دکمه دار است.

از آنجا که داخل خودرو الهام گرفته شده از این SUV است، هوندا ریجلاین مزایای بیشتری را نسبت به سایر خودروهای موجود در کلاس خود ارائه می کند.
حجم داخلی اضافی به این معنی است که فضای اضافی برای سر و زانوها وجود دارد. صندلی های پشتی نیز بسیار منعطف هستند و می توان آنها را در امتداد دیواره عقب تا کرد.

آنچه برای ایمنی لازم است

نه تنها هوندا ریجلاین بسیار مقرون به صرفه است، بلکه ایمنی لازم را نیز فراهم می کند. تمام مدل ها دارای دستیار کمک راننده و یک دوربین دید عقب چند زاویه ای هستند. علاوه بر این در این وانت، Honda LaneWatch نیز به چشم می خورد.

مطالب مرتبط
هوندا الکتریکی : هوندا و رونمایی از کراس اوور الکتریکی براساس HR-V

همچنین شما می توانید مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته ایمنی هوندا سنسینگ را مانند هشدار برخورد از سمت جلو و یا ترمز خودکار اضطراری را نیز داشته باشید.

حتی سنسورهای پارک نیز در این خودرو وجود دارند. در حالی که اضافه کردن این فن آوری ها به وضوح قیمت را افزایش می دهد، MSRP کم باعث شده که حتی مدل های کاملا تجهیز شده نیز مقرون به صرفه باشند.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.