هوندا الکتریکی : هوندا و رونمایی از کراس اوور الکتریکی براساس HR-V

کراس اوور الکتریکی هوندا

0

هوندا الکتریکی : هوندا و رونمایی از کراس اوور الکتریکی براساس HR-V

هوندا الکتریکی : شرکت هوندا یکی از نام آوران صنعت خودروسازی محسوب می شود که تاکنون اتومبیل های قابل توجه و بزرگی را معرفی  و عرضه کرد.

در حالی که شرکت های مختلفی به سمت اتومبیل های الکتریکی روی آوردند، این شرکت مطرح ژاپنی نیز دست به کار شد و از کراس اوور الکتریکی براساس HR-V رونمایی به عمل آورد.

در ماه آوریل بود که این شرکت اتومبیل کانسپتی شبیه به HR-V را به نمایش درآورد. حال این خودروساز شناخته شده ژاپنی در همکاری با کمپانی چینی GAC ، نسخه تولیدی آن را در نمایشگاه خودرو گوانگژو به نام VE-1 معرفی کرد.

هوندا الکتریکی و باتری ۵۳ کیلووات ساعتی

VE-1 از باتری ۵۳ کیلووات ساعتی بهره می برد که با هر بار شارژ می تواند مسافتی ۳۴۰ کیلومتری را سپری کند. این مشخصات فنی براساس آزمایش های NEDC انجام گرفته روی خودرو بدست آمده است و اطلاعات فرضی یا از پیش تعیین شده نیست. موتور  VE-1 می تواند قدرتی ۱۶۳ اسب بخاری و گشتاوری ۲۸۹ نیوتون متری تولید کند.

به عنوان کراس اوور الکتریکی چنین مشخصاتی در نوع خود قالب توجه است.  براساس گزارش ها، VE-1 از سبک طراحی HR-V کراس اوور فعلی هوندا بهره می برد و گویی شرکت GAC تغییراتی روی آن حاصل نکرده و تنها می خواهد به همکاری با هوندا بپردازد تا این محصول را در بازار بزرگی چون چین عرضه دارد.

هوندا الکتریکی و طراحی جذاب در کنار فناوری های نوین

طراحی جذاب در کنار فناوری های نوینی که برای VE-1 در نظر گرفته شده می توان این اتومبیل را در نوع خود قابل توجه دانست. خودروساز سعی داشته با همکاری شریک چینی خود، سهم بزرگی در اتومبیل های الکتریکی بازار چین داشته باشد. البته رقبا متعددی هستند و هر یک مدعای اتومبیل های منحصربفرد می باشند.

مطالب مرتبط
بهترین خودروهای جایگزین کراس اوور و شاسی بلند جدید

هوندا برایVE-1سه حالت رانندگی در نظر گرفته که از جمله باید به Normal, Battery Saver, وSport اشاره کرد. در هر یک از این حالات افراد می توانند مطابق نظر خود به رانندگی بپردازند. برای مثال برای افزایش سرعت می توان از حالت اسپرت بهره گرفت و در حالت باتری سیور می توان به ذخیره انرژی خودرو پرداخت و در نهایت حالت نرمال که همان حالت معمولی رانندگی با VE-1 است.

این کراس اوور یا همان CUV فاصله دو محور ۲۶۱۰ میلیمتری، طول ۴۳۰۸ میلیمتری، عرض ۱۸۲۴ میلیمتری و ارتفاع ۱۶۲۴ میلیمتری دارد. استفاده از رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی نیز در بهبود طراحی VE-1 بی تاثیر نبوده و شباهتی به مدل های الکتریکی دارد.

هوندا الکتریکی و سرمایه گذاری ۳.۲۷ میلیارد یوان

هوندا و GAC برای تولید این کراس اوور سرمایه گذاری ۳.۲۷ میلیارد یوان داشتند تا بتوانند به ایجاد کارخانه تولید خودروهای هیبریدی بپردازند. این کارخانه می تواند در سال ۱۷۰ هزار اتومبیل هیبریدی و الکتریکی به تولید برساند.شاسی بلند کامپکت Trumpchi GS4 شرکت GAC در همین کارخانه جدید مشترک با هوندا به تولید خواهد رسید و هوندا نیز VE-1 را با همکاری GAC در چین عرضه می دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت هوندا مراجعه کنید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.