مشخصات کامل LG G7 ThinQ

0

آشنایی بیشتر با G7 ThinQ

شرکت ال جی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند و برخی دیگر دانست. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را عرضه می دارد و پیشتر نیز پرچمدار جدید G7 را معرفی کرد.

کمپانی ال جی از تلفن همراه هوشمند پرچم دار خود رونمایی کرد . طراحی موبایل هوشمند پرچم دار ال جی ، G7 ThinQ به گونه ای خاص و منحصر به فرد می باشد چرا که طراحی این تلفن همراه هوشمند از طراحی آیفون X و سایر پرچم داران کمپانی های دیگر الهام گرفته است . البته باید اشاره کنیم که منظور از الهام گرفتن از سایر موبایل های پرچم دار این نیست که G7 ThinQ کاملا مشابه آنها می باشد بلکه به گونه ای طراحی شده است که ویژگی های متمایزی هم نسبت به آنها دارد.

حذف حاشیه های نمایشگر و اضافه شدن زبانه ای کوچک به لبه ی بالای آن

کمپانی ال جی چشم گیرترین تغییری که در این تلفن همراه هوشمند پرچم دارش نسبت به سایر تلفن های هوشمندش اعمال کرده است مربوط به حذف حاشیه های نمایشگر و اضافه شدن زبانه ای کوچک به لبه ی بالای آن می باشد . نام این زبانه ی کوچک در دنیای فناوری Notch می باشد .

کمپانی ال جی با طراحی و ساخت موبایل هوشمند G7 ThinQ به شرکت های علاقه مند به این زبانه ی کوچک و یا بهتر است بگوییم ناچ ملحق شده است به گونه ای که این پرچم دار که با حاشیه های بسیار باریکی احاطه شده است ، دارای نمایشگری ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و البته رزولوشن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل که دارای عنوان تجاری FullVision می باشد ، است .

نمایشگر ۶.۱ اینچی که در این پرچم دار مورد استفاده قرار گرفته است از استاندارد HDR 10 پشتیبانی می کند علاوه بر این طراحی موبایل هوشمند G7 ThinQ به گونه ای می باشد که در پشت پوشش شیشه ای گوریلا ، گلس ۵ قرار داده شده است.

مطالب مرتبط
حقایقی بسیار جالب از اینترنت

دسترسی به گوگل اسیستنت با کلید سخت افزاری

جالب است بدانید که موبایل هوشمند G7 ThinQ اولین تلفن همراه هوشمندی است که جهت دسترسی به گوگل اسیستنت یک کلید سخت افزاری بر روی آن تعبیه شده است . از این رو می توان گفت که بزرگترین وجه تمایز این پرچم دار ال جی با سایر تلفن های همراه هوشمندی که تاکنون طراحی و عرضه شده است همین ویژگی می باشد به خصوص در زمانی که کاربران بین تلفن های همراه هوشمند غرق شده اند و منتظر دیدن یک ویژگی و ایده ای جدید و جالب در تلفن های همراه هوشمند هستند این ایده که بتوانند با یک کلید سخت افزاری به گوگل اسیستنت دسترسی داشته باشند برای آنها بسیار جالب و قابل توجه می باشد .

کمپانی ال جی در طراحی پنل شیشه ای پشت و جلوی موبایل هوشمند G7 ThinQ از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است و همچنین برای فریم پرچم دار خود نیز از آلومینیوم استفاده کرده است . از این رو این کمپانی موفق شده است که برای کل بدنه ی این پرچم دار گواهی های  IP68 و  MIL-STD-810G را دریافت کند .

امکان شارژ بی سیم سازگار با WPC و PMA

جالب ترین ویژگی در خصوص طراحی پنل پشتی این تلفن همراه هوشمند این است که امکان شارژ بی سیم سازگار با WPC و PMA را برای کاربران فراهم کرده است .

در موبایل هوشمند G7 ThinQ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است ، علاوه بر این امکان شارژ سریع برای این پرچم دار کمپانی ال جی از طریق درگاه USB-C به همراه فناوری  Quick Charge 3.0کوالکام برای کاربران فراهم شده است .

کمپانی ال جی از نظر سخت افزاری برخلاف همیشه که ریسک می کرده است ، ریسک نکرده به گونه ای که از چیپست پرچم دار کوالکام در موبایل هوشمند پرچم دار خود ، G7 ThinQ استفاده کرده است . دیگر مشخصات فنی موبایل هوشمند G7 ThinQ در تراشه ی اسنپدراگون ۸۴۵ ، حافظه ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خلاصه می شود . با وجود اینکه حافظه ی داخلی پرچم دار کمپانی ال جی ۱۲۸ گیگابایت می باشد اما کمپانی ال جی از طریق درگاه microSD امکان افزایش حافظه را برای کاربران فراهم کرده است .

مطالب مرتبط
رونمایی ال جی از اولین تلویزیون 8k با سایز 88 اینچ

دوربین دوگانه ای با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی همراه با میدان های دید ۷۱ درجه

گوشی هوشمند G7 ThinQ دارای دوربین دوگانه ای با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی همراه با میدان های دید ۷۱ درجه و واید ۱۰۷ درجه می باشد ، جالب است بدانید که کمپانی ال جی از تکنولوژی هوش مصنوعی در کنار فناوری هوشمند پیکسلی استفاده کرده است که باعث می شود دوربین این موبایل هوشمند پرچم دار ال جی در نور کم قدرت بالایی داشته باشد . از سیستم عامل اندروید اوریو در موبایل هوشمند ال جی استفاده شده است ، این پرچم دار تلفن های هوشمند کمپانی ال جی قرار است در رنگ های خاکستری ، مشکی ، آبی و قرمز روانه ی بازار شود . البته هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه ی رنج قیمتی این پرچم دار خاص و منحصر به فرد ال جی در دست نیست .

با تمام این تفاسیر می توان گوشی هوشمند تازه معرفی شده ال جی را ارزشمند و قابل توجه دانست که می تواند به خوبی نظر مخاطب را جلب کرده و در دسته اسمارتفون های قابل باشد.

منبع

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.